ПРИЕМ НА РЕКЛАМАЦИИ - ВАЖНА ИНФОРМАЦИЈА



Почитувани потрошувачи,

Ве информираме дека поради технички зафат, Центарот за грижа за потрошувачи нема да биде достапен на 06.10.2021 година, од 09 до 16 часот.

Во привремен прекин ќе бидат услугите достапни преку говорниот автомат на 02/3076-200 и преку веб формуларот: https://beg-snabduvanje.com.mk/customers/pregled-i-veb-prijava-na-defekt/, како и СМС каналите на 078/207-056 и 070/369-337.

Вашите барања и рекламации можете да ги реализирате на следните телефонски броеви:

  • 075/400-100, 076/xxx-xxx и 02/5514-xxx за технички прашања
  • 02/5514-xxx за комерцијални прашања

Цел на техничкиот зафат е модернизација на опремата, заради подобрување на услугата која Ви ја дава Центарот за грижа за потрошувачи.

Ви благодариме на разбирањето.